Alla inlägg under januari 2012

Av Karl - 30 januari 2012 12:12

Då sitter man framför datorn ännu en trist måndag. Jag skall till doktorn och ta lite prover idag, så jag bestämde mig för att vara hemma hela dagen. Rätt skönt även om det blev tråkigare än jag hade tänkt mig. Helgen var annars lugnare än på länge och jag kikade mest TV och film. Inget bra på TV på hela helgen. Jag var online ganska mycket, men inget kul hände där heller. Nätet vid det här tiden är inte som om knappt tio år, då händer det nog mer

Av Karl - 25 januari 2012 12:29

Usch vad mkt snö det är överallt. Känns snarare som julafton än något annat. Mysigt på sätt och vis, men kallt!

Av Karl - 20 januari 2012 11:17

När det nu skall vara handboll på TV kan väl Sverige ändå se till att vinna? Blir så trött på att se Tyskar vinna. Nu är det snart helg, då vill jag bara slappa!

Av Karl - 19 januari 2012 16:16

Trist väder idag. Kallt men molnigt är bland det tråkigaste jag vet. Nu får vintern bestämma sig. In eller ut? Fram eller bort?

Av Karl - 18 januari 2012 16:59

Oj vad jag nu är sugen på vår. Men om ajg skall vara ärlig så tänker jag nästan mer på min favoritdag på året - Alla hjärtansdag. Att få och ge bort blommor och annat romatiskt är för mig en riktig högtid, sån är jag. Annars går mina tankar till den stackars familjen som alla (och jag) trodde hade betett sig som svin. Det visade sig vara båg från medias sida. Usch!


Gladare är det att Foppa och Salming skall lira i samma lag i en veteranmatch. Hur häftigt som helst!

Av Karl - 17 januari 2012 17:55

Undrar vad man skall äta till middag idag då? Falukorv? Köttbullar? Hmm, fantasin tryter en hel del idag. Det verkar varaså när jag skall handla mat. Och faktislt när jag köper det mesta.

Av Karl - 17 januari 2012 07:01

Oj oj oj vad jag är uppe tidigt idag. Hatar egentligen mornar, men idag är jag av någon anledning hyfsat pigg.Rätt skönt men väldigt mörkt. Hoppas att jag kan hålla mig pigg hela dagen. Kikade på Kalla och Co. igår. Kul att de vann. Sjöberg var rätt konstig tyckte jag och att en ryttare vann Jerringpriset hade jag aldrig trott.

Av Karl - 15 januari 2012 17:47

Oj vilken trött Söndag detta blev. har knappt variy vaken alls idag, och ändå är jag trött som en galning. Man hoppas ju bara att det blir bättre imorgon när veckan drar igång.

Ovido - Quiz & Flashcards