Alla inlägg under januari 2012

Av Karl - 13 januari 2012 11:46

Hur skönt är det inte när Fredagen äntligen kommer krypande? Tänkte att jag skulle ta en lugn helg men jag anar redan nu att så inte blir fallet. Fest och fest är väl mina nya planer om jag bara hittar någon att festa med. Nu är det helg!

Av Karl - 12 januari 2012 11:46

Nu är jag hungrig. Jag behöver helt klart mat. Men frågan är vad. Vad skall lilla jag komma på att äta till lunch? Hmmmmm. Jag har noll fantasi idag.

Av Karl - 11 januari 2012 16:38

Hur kan man ta illa vid sig över vad Per Morberg sa i TV-kocken? Inte FAN är det en vanlig fördom om Samer att de skär läpparna av sig, va? Skäms på dig din Same!

Av Karl - 11 januari 2012 16:33

Kolla denna hjälte! Han räddade en gammal tant från att brinna inne, det måste kännas skönt i eftyerhand. Go Arnold!

Av Karl - 10 januari 2012 19:42

Kikade nyss på gärdagens "Sveriges mästerkock" på TV4play. Min sallad var i alla fall bättre än många av tomtarna som trodde sig vara bra nog för att tävla i matlagning. Skäms man inte att ställa upp i TV och vara så urbota dålig?

Av Karl - 10 januari 2012 16:56

Väl i affären kunde jag inte komma på något annat att äta än sallad. Blir väl antagligen ett par mackor senare ikväll, men  fram till dess kan jag känna mig sjukt nyttig!

Av Karl - 10 januari 2012 16:12

Oj vad svårt jag har att bestämma mig för middag idag. Såg Sverkers program om fett och sock igår och är inte sugen på snabbmat. Sallad? Hmm. Jag vet helt enkelt inte. Jag vill ha något billigt, och det är ett par år för tidigt för attköpa maten online. Sorgligt, men sant om nu är u, och inte sen till nu det vill säga.

Av Karl - 10 januari 2012 14:05

Hur sjuk i huvvet får man bli? Pappan som lämnade sin son att gå hem från Uppsala till Stockholm borde spärras in på mentalsjukhus direkt. Vem bryr sig om barnen är bra på idrott så länge de har kul? Man blir ju tokig! Och gråtfärdig.

Ovido - Quiz & Flashcards