Alla inlägg under april 2019

Av Karl - 24 april 2019 01:15

Jag blir näst intill tom i hola huvudet en dag som denna. Men tom ät nog inte rätta ordet, det är mer ett surrande av alla tankar som försöker rymmas i en allt för trång och liten del av det som är jag. dagar som denna, då är det ite svårare att se sig själv som annat än lite smutsig. Vad det är, det är svårare att härleda. 


Jag är arg som en rabiessmittad kampräv. De är ruskigt arga, så jag kan betecknas som något störd - av både kig själv och Axel, eller Pelle larrson då. Det är tacksamt på många vis att han är långt åt helvete bort, då har man tvetydiga känslor kring att göra det jag ämnar göra. En del menar att "ett öga för ett öga" är ett korrekt tillvägagångssätt, men jag håller inte med. I en liknelsen så är Per att betrakta som blind, och hans ögon är av noll betydelse. Men en tub superlim och en påse fetvadd och det blir en annan historia. Han är en riktig skit. Som det står i något inlägg 



Av Karl - 14 april 2019 04:49

Men smycken har jag massor av. Jag anar att mina förtydliganden om att det alltså betyder galet mycket är underförstådda numera. Jag ser ut som en kriminell latino, kan ej spanska men råkar komma från det enda land där ordet “lagom” finns. Det är ett ord jag förstår, men ej kan avgöra alls. Att det alltid är för mycket, ja det är tämligen lätt oavsett om det är text, tal eller förr om åren party. Det är lite ironi, lite humor och antagligen lite påfrestande. Ja, det är nog Topp 3 vad gäller just den egenskapen. Rhinestones skrämmer Jag skrämde bort en potentiell date på Tinder när jag sa att jag var på väg att köpa ett “strass-strykjärn” och menade att jag eventuellt därmed var den enda heterosexuella killen med ett dedikerat strykjärn för att pyssla med rhinestones. Men just då när jag flyttat till lägenheten, och var hemma på heltid med dottern så hade jag inte börjat med allt detta, alltså att börja jobba online. Jag sov 2h varannan natt. Sedan var jag en idiot ofta, och somnade bara sådär med ojämna mellanrum. Jag vaknade i mötande fil när jag somnade i köer på väg hem från stan. Gick i 10 km/h, så inte farligt alls. Men en buss höll just på att runda mig upp på trottoaren. I efterhand hade det nog varit bra om jag skaffat en husbil då. Stanna till och gå och lägga sig en kvart. Fast att låna pengar för att sedan köpa husbil var nog aldrig ett alternativ ändå. Det finns billiga husbilar har jag sett, men samma peng och vanlig bil så har man en ganska trevlig och hyfsat ny bil. Kanske en elbil om man känner att miljön och samvetet är något man vill göra något åt.


#OOO #Lån


Av Karl - 13 april 2019 11:30

Det kan vara så att den här bloggen, som är en gammal skräpblogg från förr ändå kan få en kort text om detta Outlet. Vilket är inte ens viktogt, det är att det finns ett outlet. Det är som vanligt mycket billigare än annars, det är liksom poängen med en Outlet, oavsett om det gäller kläder, smycken eller blöjor. Men det måste antingen ske simultant, eller vara förberett för det som förra inlägget då påbörjade. Inte det inlägget som skrevs här, utan den på Devote.se. Här har det mrst varit bråk och skrik, så det här är berkligen en blogg att glömma inom kort. Men precis som sist, så skall detta då hamna rätt. Men det skall komma längre ner, och då får jag lägga detta inlägget om en kort stund, så det hinner skrivas ett mellan de två. 


Jag tror inte ens att detta ger något till "Tanken", så jag låter det bara ligga och finnas. Som jag strax kommer komma in på är det från nu ett nytt sätt i bakgrunden, och jag tror det kommer bli stor skillnad. Var det pratas om vad är en av de svårare sakerna att hålla reda på, och något som tar massor av tid i anspråk. Onödig tid, den borde läggas på att leta efter fler billiga kläder (Den var tänkt att ingå i detta test, men saknade en viktig funktion: RSS), solglasögon eller kanske dyrare köp som ett lyxigt, men billigt badkar. Eller varför inte underkläder? Det finns online, men det är vanligare att leta efter billiga golfbollar än möbler. Förvisso finns ofta rea på det man söker, så vill man ha en soffa är det stor chans att det finns på nätet. En soffa på rea hittar man lätt som en plätt, vilket leder till tanken på att man kanse inte ÄR så lätt utan behöver gå ner i vikt en aning. Det kan man göra med både bantnings- och proteinshakes. Vilket som är nyttigast tror jag de flesta räknar ut. Dt är alltså Proteinet som är det bättre valet, även om det är mycket, mycket billigare med proteinpulver än att köpa färdiga shakes. Då tycker jag att det här kan ge en fingervisning - http://bit.ly/protein-cbd


Proteinshake  


Nu blev det drägligt med text och innehåll i detta inlägget, så det får nog hänga med ändå. Det platsar inte på någon topplista direkt, det skulle vara en lång topplista för att rymma detta ganska billiga inlägg. Spreigt och om allt och inget, det är accetabelt någon gång. Men det är mest för att vara tydlig. En annan kis jag såg online, när jag funderade över om det kunde vara en topp 5 eller annat, det är denna kille: Richard Gatarski. Borsett från att han har ett efternamn jag gillar som attan har jag aldrig hört namnet. Men det kan nog greppas detta. Och det som är så skönt med att då ha lite bättre koll framöver är att om man har missat något, då är det bara att fixa i efterhand. De på Commo kan man också ge en eloge, även om det finns många andra. Det kommer sedan.

Jag kan tycka att även om detta är skräpbilder, så är det mycket bätte än inget alls....



Men som du säkert ser så är det knappast slumpartat vad som nämns. Hur kommer vi ihåg? Hur används det sedan? Det får man strax veta om man orkar läsa vidare. Det är inte alls samma sak att läsa på en skärm som att läsa böcker. Och köper man pocketböcker är det hyfsat billigt, men du som läser massor kanske har en galen åtgång. Hmm, det gav mig en god idé till. 


Detta är ju fånigt mycket tid nedlagt, men som sagt så är det för att förtydliga och på något vis nyttja all den text jag bara sprutar ur mig. 


#Klockren #Outlet #Billiga_kläder #Rea #Soffor #Soffa #Golfbollar #Online #Topplista #OOO

Av Karl - 13 april 2019 11:05

 

Av Karl - 7 april 2019 03:37

Varför är vissa människor så envisa, det är så vansinnigt dumt. Sim han Per, han som aödrig ger upp och inte fattar att han inte kan komma någpnvart alls. han som ehligt detta sitter ch stirrar på ett gammalt inlägg, precis som man an tänka sig. Och som sagt, jag skriver inte ens om det. Jag skriver mer om billiga prylar, som kläder och varför inte golfbollar. Alla behöver väl billiga golfbollar? Erik beövde, men något fick honom att tappa sugen på golf. Och på klubben. Märkligt det där med att skämmas. At skämmas för att man är lite kär, en inte när an är förbindad av raseri är en oxymoron som av någon anledning ändå blr rätt, fast det är fel. Fattar ni? Jävligt fyndig lek med ord jag ej behärskar. Det är så jag smyger fram. Dum som ett spån, men jag har utantillärt mig svåra rd och fyra bra böcker. Lassie...ja, det är tre till också. Också svåra böcker, med små bokstäver. Och jag är trött på att jaga, jag vill resa. Rssa med tjejena, låta dem tänka på annat än er. Och det uppenbara. Och jag vill ha en proteinshake och....



#Fuck_Cancer #Fuck_You

Av Karl - 7 april 2019 02:27

Men jag kom på att det är skoj att blogga. Tror jag, vissa verkar gaska bittra och arga. Visst verjar Per vara ganska elak och helt utan anledning - men ärligt talat så är det en ganska gnällig brud. Men det är inte per eller gnälliga kärringar jag skall skriva om, det vore förfärligt tråkiigt. Som en billig variant av hänt i veckan, fast utan kändisar. Billit i veckan, budget i veckan eller veckans bililiga berit. Något av dem är det som min näta blogg skall heta, som uteslutande skall handla om småsinta gubbar, gnälliga tanter och janske billiga skämt. Jag tänker exempelvis på Bellmanhistorier, fräckisar och buskishumor. 


Det jag inte fötsår med den där Per Larsson eller vad han heter, dt är att han verkar tro att det är på en blogg det skrivs. Den han blev ledd till. Jag tror det är annat på gång, för jag hittade snabbt ett par ställen till. Och nu, när jag slriver om det här så är det på sätt och vis ännu en blogg. ven om jag inte skriver om det så ja....det är ändå lätt att det blir så. Det är en hyfsad överraskning då, när det står på varenda sökning i närjeten av Per eller Axel Larsson.


Stackars krake, men även om jag inte har läst allt på något vis så känns det som om man kunde undvikit det. Framförallt nu när någon blev sjuk. Är det lesbiska? Nej, tamigfan. Det är en kille som gnäller så. Aspegers? Har du hört taas om antibiotika? Jävla veganer, på riktigt att hålla på att skippa vaccinationer och förstöra för alla andra. Och sedan sitta på internet och gråta över ett par påminnelser? Eller vad betalningsanmärkningar nu är. Är det hans mongo till farsa som anmärker,då kanman ju tycka att det är lite överreaktion att gå online med hela alltet. Av med alla kläder och skor, det skall vara naket. Usch, billigt och som sagt har jag inte mycket till öves för veganer och vegetarianer. Det blir liksom inte bra utan riktog mat, bra mat har kött på talriken. Alltod kätt, med massor av proteiner och nyttiga fetter.

Ovido - Quiz & Flashcards