Alla inlägg under maj 2019

Av Karl - 24 maj 2019 11:00

Jag bjuder idag på en liten semesterbild och med smak av sommar. Det är inte nu, det är inte ens min bild utan en sån gratisbild från nätet. Men det är en ganska fin bild, jag blir sugen på att resa. Det är jag ofta, men lyckas inte komma iväg alls lika mycket som jag hoppas.  Varför vet jag inte, det borde vara enkelt. Inte det billigaste som finns kanske, men att resa runt och uppleva världen är värt alla pengar i.....ja, just världen. 

 

Jag tillhör inte skaran som prisar husbilar eller annan typ av camping heller, men det här ser ut att vara en ganska trevlig plats att ställa sig på om man nu prompt skall ha husbil. Jo, jag gillar en typ avc campande och det är nära detta men utan husbil. Och utan strand oftast. Att bara ta tältet och åka ut i naturen och promemera tils man hittar en bra plats att slå upp tältet på. Husbil fattar jag inte ett dugg. Men det finns massor av härliga bilder att kolla på runt om på webben, det var så jag hittade en bild av något så oavnligt för mig som en husbil. Sedan "lånade" jag bilden bara. Viola!

#Husbilar #Camping #Resa #stränder

Ovido - Quiz & Flashcards